6 КЛАС

 

УРОК МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У 6 КЛАСІ

2023- 2024 навчальний рік

06.05.2024 – 6А, 6Б

Тема: ЖАНРИ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ

Вітаю вас, шестикласники!

 Сьогодні на уроці ми будемо слухати музику, у якій жанри «зустрічаються», тобто взаємодіють

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай  музику , співай пісню та розгадай кросворд «ВЕЛИКДЕНЬ». Результат надішли мені на електронну пошту

кросворд ВЕЛИКДЕНЬ

ПАЗЛ ТУТ

Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!


29.04.2024 – 6А, 6Б

Тема: ЖАНРИ ІГРОВОГО КІНЕМАТОГРАФА

Вітаю вас, шестикласники!

 Сьогодні на уроці ми пригадаємо які є жанри ігрового кінематографа і як музика передає події фільма

УРОК. ТИСНИ ТУТ

пісня для виконання

 Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай  музику із кінофільмів та перевір свої знання , погравши у цю гру. Результат надішли мені на електронну пошту

гра ЖАНР ІГРОВОГО КІНО


Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




22.04.2024 – 6А, 6Б

Тема: ЕЛЕКТРОННА МУЗИКА

Вітаю вас, шестикласники!

 Сьогодні на уроці ми познайомимося з електронною музикою, з сучасними електронними музичними інструментами.


УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай електронну музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Електронна музика - це... 

А) музика, створена за допомогою комп'ютерних програм 

Б) музика, створена симфонічним оркестром

В) музика, створена за допомогою електронних музичних інструментів

2. Укажіть електронні музичні інстременти 

А) електрогітара

Б) синтезатор

В) фортепіано

Г)  барабан

3. Виникнення електронної музики датується... 

А) ХІІІ ст.

 Б) ХІХ ст.

В) ХХ ст.

4. Синтезатор з клавіатурою одержав назву ... 

А) клавішний синтезатор

Б) звуковий модуль 

В) піаніно

5. ЗА БАЖАННЯМ!   Зіграй у гру  «МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ»,  результат надішли мені разом з відповідями

 гра МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ

Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!






15.04.2024 – 6А, 6Б

Тема: ЗУСТРІЧ ЖАНРІВ У МУЗИЦІ. ЕТЮД

Вітаю вас, шестикласники! На нашому уроці будемо знайомитися з вправою, яка допомагає вправно оволодіти грою на музичному інструменті - ЕТЮДОМ

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Інструментальну п'єсу, де застосований певний

технічний прийом гри для розвитку навичок

майстерності виконавця, називають 

А) Ноктюрн

Б) Скерцо

В) Етюд

Г) Варіації

2. Слово – «Етюд» – прийшло до нас з - : 

А) Англійської мови.

Б) Французької мови.

В) Грецької мови.

Г) Італійської мови.

3. У перекладі з французької етюд — це 

А) Коло

Б) Жанр

В) Вправа

Г) П'єса

4. У яких видах мистецтв зустрічається жанр "етюд"? 

А) Література.

Б) Образотворче мистецтво.

В) Театральне мистецтво.

Г) Фотомистецтво.

Д) Музичне мистецво.

5. Витончена, примхлива інструментальна п'єса з вигадливим мелодичним малюнком-це 

А) Етюд.

Б) Ноктюрн. 

В) Скерцо.

Г) Арабеска.

 

6. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛ ТУТ, тисни

Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!



08.04.2024 – 6А, 6Б

 Тема: Музично-театральні жанри.  Водевіль. Опера – балет

Вітаю, шестикласники! Зазирнемо за лаштунки і дізнаємося про секрети жанрів водевілю та опери-балету

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай завдання за посиланням:

гра ЗНАЙДИ СЛОВА

Результат пройденої гри сфотографуй або зроби скрін екрану і надішли його мені на електронну пошту    bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




01.04.2024 – 6А, 6Б

Тема: МИСТЕЦЬКІ ШЕДЕВРИ

 Добрий день, мої учні!  Сьогодні ознайомимося із шедеврами, які створили  всесвітньовідомі німецький та італійський композитори

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Надзвичайно майстерний, довершений у своєму жанрі твір, який отримав захоплені відгуки від критиків- це: 

А) сувенір

Б) шедевр

В) сюрприз

2. Артиста- музиканта , який досконало володіє виконавською технікою називають 

А) рапсод

Б) аматор

В) віртуоз

3. Створення музики без попередньої підготовки –

А) імітація

Б) ) імпровізація

В) стилізація

4. Відомі скрипкові майстри : 

А) Аматі 

Б) Верді

В) Страдіварі

Г) Гварнері

 5. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛ ТУТ, тисни

 Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




18.03.2024 – 6А, 6Б

Тема: Фантазії безмежної польоти. Симфонічна поема

 Добрий день, мої учні!  На сьогоднішньому уроці ти дізнаєшся, що таке симфонічна поема і симфонічна фантазія

УРОК. ТИСНИ ТУТ


 Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Слово «фантазія» походить від fantas, що з грецької перекладається як 

А) Тренування

Б) уява

В) захоплення

2. Жанр симфонічної музики, одночастинний твір для симфонічного оркестру з програмою літературного, живописного або (рідше) філософського чи історичного походження - це... 

А) симфонія

Б) симфонічна поема

В) симфонічні варіації

3. Який оркестр виконує симфонічну поему? 

А) симфонічний

Б) естрадно-симфонічний

В) духовий

4. Кого з композиторів вважають засновником симфонічної поеми? 

А) Ф.Ліста

Б) Ф.Шопена

В) М.Римського-Корсакова

 5. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛ ТУТ, тисни

 Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




11.03. – 6А, 6Б

 Тема:  Симфонічні картини й ескізи

Вітаю вас, шестикласники! Сьогодні будемо говорити про море і слухати музику моря. 

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай симфонічну музику про море, заспівай ВЕСНЯНКУ та дай відповіді на ці запитання: 

1. Музика, призначена для виконання симфонічним оркестром

А) оркестрова музика

Б) оперна музика

В) симфонічна музика

2. Музичний жанр, одночастинний твір, програма якого має зображальний характер?

А) Симфонія

Б) Симфонічні варіації

В) симфонічна картина

Г) Симфонічна поема

3. Моріс Равель - видатний _____________________ композитор.

А) французький

 Б) іспанський

В) італійський

Г) німецький

4. Які музичні жанри запозичили назву з образотворчого мистецтва?

А) симфонічна увертюра

Б) симфонічна картина

В) симфонічний концерт

Г) симфонічна поема

5. З скількох частин складається симфонічна картина Клода Дебюссі "Море"? 

А) 1 

Б)  2

В) 3

 6. ЗА БАЖАННЯМ!!!!!   склади пазл:

СКЛАДИ ПАЗЛ

 Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




04.03 – 6А, 6Б

Тема: СИМФОНІЯ. ПАСТОРАЛЬ

Добрий день! На цьому уроці дізнаємося про пасторальну музику у творчості композиторів та послухаємо симфонічні твори Людвига ван Бетховена

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Бетховен, Симфонія №5 мульт

Бетховен Body Percussion

про Бетховена

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: уважно переглянь урок за посиланням, слухай симфонічну музику та виконай  завдання:

1.    Симфонія – це

А)   жанр симфонічної музики, твір для дуетів, соло та ансамблів, який складається з трьох частин.

Б) жанр симфонічної музики;

В) жанр симфонічної музики, твір для симфонічного оркестру, побудований на контрастних частинах;

2.    Симфонія складається із:

А)  2 контрастних частин

Б) 4 контрастних частин

 В) 3 частин, які повторюються

3.   Жанр у мистецтві, де підкреслюється краса сільського життя, має назву

А) акварель

Б) пастель

В) пастораль

Г) пейзаж

    4.   Знайти на схемі музичні інструменти

ТИСНИ ТУТ

 

5.    Поєднай музичні інструменти з їх групою

 ТИСНИ ТУТ

 6. ЗА БАЖАННЯМ!!!!!   склади пазл:

ПАЗЛ ТУТ

 Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!



26.02.2024 – 6А, 6Б

Тема: ПОРИ РОКУ. КОНЦЕРТ

 Добрий день!  На сьогоднішньому уроці ти дізнаєшся, ЩО ТАКЕ КОНЦЕРТ? З ЯКИХ ЧАСТИН ВІН СКЛАДАЄТЬСЯ та  ХТО З КИМ ЗМАГАЄТЬСЯ?


УРОК. ТИСНИ ТУТ


 Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:


УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Слово «концерт» походить від concerto, що з латини перекладається як 

А) Тренуюсь

Б) змагаюсь

В) захоплююсь

2. Найвідоміший в історії музичного мистецтва скрипковий концерт на тему пір року за назвою «Чотири пори року» створив італійський бароковий композитор 

А) Антоніо Вівальді

Б) Йоганн Себастьян Бах 

В) Нікколо Паганіні

3. Музичний жанр, де відбувається змагання між оркестром і солістом називається ... 

А) симфонія

Б) концерт

В) опера

4. Цикл "Пори року А. Вівальді" складається з: 

А) 2 частин

Б) 1 частини

В) 3 частин

Г) 4 частин

 5. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛИ ТУТ

Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




19.02.2024 – 6А, 6Б

Тема: ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЖАНРИ.ЕЛЕГІЯ. РАПСОДІЯ

 Добрий день, мої учні!  На сьогоднішньому уроці ми

продовжуємо вивчати жанри камерно- інструментальної музики. Послухаємо ЕЛЕГІЮ та РАПСОДІЮ

УРОК. ТИСНИ ТУТ


 Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Жанр вокальної або інструментальної музики, твір задумливого ,сумного характеру : 

А) ноктюрн

Б) рапсодія

В) елегія

2. Рапсоди це- 

А) мандруючі співці-оповідачі

Б) музиканти камерного ансамблю

В) співаки-поети, виконавці власних пісень

3. У Стародавній Греції мандрівні співці-рапсоди виконували свої Рапсодії під акомпанемент - : 

А) Гітари. Флейти.

Б) Гармоні. Баяна. 

В) Фортепіано. Піаніно. 

Г) Органа. Лютні.

Д) Кіфари. Ліри.

4. Мирослав Скорик написав твір, що має назву - : 

А) «Французька рапсодія для скрипки і фортепіано»

Б) «Італійська рапсодія для скрипки і фортепіано»

В) «Угорська рапсодія для скрипки і фортепіано»

Г) «Карпатська рапсодія для скрипки і фортепіано»

Д) «Іспанська рапсодія для скрипки і фортепіано»

 

 5. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

 пазл ТУТ

Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




12.02.2024 – 6А, 6Б

Тема: ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЖАНРИ В ОРКЕСТРОВИХ БАРВАХ. НОКТЮРН

 Добрий день, мої учні!  На сьогоднішньому уроці ми

продовжуємо вивчати жанри камерно- інструментальної музики. Послухаємо НОКТЮРНИ. Ці твори писали переважно для духових та струнних інструментів і виконували на свіжому повітрі у вечірні та нічні години.

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1.Бажаючи передати образи, які навіює ніч, композитори створюють

А) Прелюдії.

Б) Серенади.

В) Ораторії.

Г) Ноктюрни.

2. У давнину Ноктюрни писали для - :

А) Органу.

Б) Ансамблю духових і струнних музичних інструментів.

В) Клавесину.

Г) Віоли.

Д) Арфи.

3. Слово – «Ноктюрн» - : 

А) В перекладі з італійської мови означає – «Нічний». 

Б) В перекладі з французької мови означає – «Нічний».

В) В перекладі з латинської мови означає – «Нічний».

Г) В перекладі з грецької мови означає – «Нічний».

4. Ноктюрн - це: 

А). Невеликий ліричний твір задумливого характеру.

Б). Невеликий ліричний твір мрійливого характеру. 

В). Жанр Камерно-Інструментальної Музики

Г). Варіанти відповідей А)., Б). і В). - вірні.

Д). Жоден варіант відповідей не є вірним.

5. Музичний жанр – «Ноктюрн» - досяг свого розквіту у творчості - : 

А) Йоганна-Себастьяна Баха.

Б) Вольфганга-Амадея Моцарта.

В) Людвіга ван Бетховена.

Г) Фрідерика Шопена.

Д) Джоаккіно Россіні.

6. Складіть пазл ЗА БАЖАННЯМ:

 ТИСНИ. пазл тут

 Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!


 

 

 

05.02. 2024– 6А, 6Б

 Тема: Жанри й форми музики: соната

Камерно-інструментальна музика здавна супроводжувала наше повсякдення, дозвілля. Тож на уроці поговоримо про СОНАТУ.

 УРОК. ТИСНИ ТУТ

ПЕС ПАТРОН, пісня +

Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Соната належить до жанру

А) інструментальної музики 

Б) вокальної музики

В) танцю

2. Соната складається з 

А) 5 частин

Б) 2 частин

В) 3 частин

Г) 4 частин

3. Соната - це:

А) Стиль Музики Середньовіччя.

Б) Музичний Інструмент придворних музикантів.

В) Жанр Інструментальної Музики, що складається з трьох-чотирьох частин різних за характером і темпом виконання.

Г) Вокально-Інструментальний Музичний Твір, що виконується ввечері, або вночі, під вікнами коханої дівчини.

4. Соната будується за принципом:

А) повторності

Б) варіаційності

В) контрастності

5. Який композитор назвав фінал своєї сонати «Турецький марш»?

А) Д.Бортнянський

Б) Д. Скарлатті

В) В.А.Моцарт

6. ЗА БАЖАННЯМ!!! Склади пазли за посиланням:

 ЗА БАЖАННЯМ! пазли ТУТ

Відповіді чекаю на електронну адресу   bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!


29.01.2024 – 6А, 6Б

Тема: Гумор у мистецтві. Скерцо

 Добрий день, мої учні! Сьогодні ми узнаємо, чи буває музика смішною та чи вміють композитори жартувати?

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Скерцо - це: 

А) П’єса-вправа, призначена для вдосконалення технічних навичок гри музиканта на музичному інструменті.

Б) Інструментальна п’єса в рухливому стрімкому темпі з «гострим» ритмом і жартівливим змістом.

В) Твір вільної форми й розвитку, зміст якого нерідко пов’язаний з народною творчістю.

2. Слово – «Скерцо» – в перекладі з італійської мови означає - : 

А) «Байка»

Б) «Анекдот» 

В) «Прикол»

Г) «Жарт»

Д) «Гумореска»

3. Твір - «Скерцо» - написав композитор - : 

А) Вольфганг-Амадей Моцарт.

Б) Людвіг ван Бетховен. 

В) Йоганн-Себастьян Бах.

Г) Юрій Шевченко.

4. В Українській Музиці до жартівливого жанру зверталися різні композитори, називаючи ці п’єси не тільки – «Скерцо», а й - : 

А) «Басня»

Б) «Байка» 

В) «Гумореска»

Г) «Анекдот»

5. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛИ ТУТ. ЗА БАЖАННЯМ

Відповіді чекаю на електронну адресу bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!




22.01.2024 – 6А, 6Б

тема: КАРНАВАЛ ТВАРИН. СЮЇТА

 Добрий день, мої учні! Сьогодні ми продовжимо знайомство з поняттям «СЮЇТА» та дізнаємося, що таке АНІМАЛІСТИЧНА ТЕМАТИКА.


УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Сюїта це - 

А) жанр вокальної музики, музичний твір, що складається з багатьох частин – пісень, що, як правило, пов’язані за змістом спільною програмою чи єдиною темою.

Б) жанр інструментальної музики, музичний твір, що складається з самостійних контрасних частин, об’єднаних спільним художнім задумом або програмою.

В) твір віртуозного характеру, п'єса навчального характеру, в якій застосовується певний технічний прийом гри.

2. До найвідоміших музичних творів, присвячених   тваринам, належить сюїта "Карнавал тварин" 

А) Каміля Сен-Санса

Б) Фрідеріка Шопена

В) Франца Шуберта

3. Скільки п'єс входить до сюїти "Карнавал тварин"? 

А) 10

Б) 14

В) 8

Г) 16

4. Яких тварин можна зустріти на карнавалі (декілька відповідей)

а) слон

б) корова

в) лев

г) черепаха

д) собака

е) кенгуру

5. Яких птахів можна зустріти на карнавалі  (декілька відповідей)

а) лебідь

б) дятел

в) півень та кури

г) зозуля

6. У якому році було написано "Карнавал тварин"? 

А) 1889

Б) 1888

В) 1868

Г) 1886

7. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛИ за бажанням

Відповіді чекаю на електронну адресу bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ!


15.01.2024 – 6А, 6Б

тема: КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЖАНРИ: ПРЕЛЮДІЯ , ТОКАТА

 Добрий день, мої учні! Рада знову зустрітися з вами на уроках музичного мистецтва. Сьогодні ми познайомимося з поняттям «програмна музика».

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням, слухай музику, заспівай пісню та виконай тестові завдання:

УВАГА! ЗАПИТАННЯ:

1. Інструментальні твори, які мають програму у вигляді назви, епіграфу або словесних пояснень це: 

А) Програмна музика

Б) Хорова музика

В) Симфонічна музика

2. Що вважав композитор О. Мессіан «служителями небесних сфер».

А) шум вітру

Б) пташиний спів

В) гуркіт грому

3. Жанр камерно-інструментальної музики; П'єса вільного імпровізаційного характеру: 

А) Соната

Б) Цикл

В) Прелюдія

Г) Увертюра

4. Віртуозна музична п’єса для фортепіано або органа, у швидкому темпі, з чітким ритмом. 

А) Етюд

Б) Соната

В) Токата

Г) Романс

5. На якому мізичному інструменті французькі композитори

Л. Дакен, Ж-Ф. Рамо втілювали пташині образи? 

А) Фортепіано

Б) Скрипка

В) Клавесин

Г) Орган

6. Кому з українських композиторів належать ці твори: «Сорока-ворона», «Горобчик». Прелюдія № 2 для фортепіано. 

А) В. Сокальський

Б) В. Барвинський 

В) М.Скорик

Г) М. Лисенко

7. ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛИ ТУТ, тисни

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 







25.12 -6А, 6Б

Тема: ЖАНРИ МУЗИКИ. Перевіряю свої досягнення

Запрошую на цьому уроці пригадати українські мелодії та новорічні пісні


УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай новорічну музику та виконуй колядки та щедрівки. ГАРНИХ ЗИМОВИХ КАНІКУЛ!





18.12.2023   - 6А, 6Б

Тема:  ЖАНРИ УКРАЇНСЬКОГО КІНОМИСТЕЦТВА ДЛЯ ДІТЕЙ

Сьогодні поговоримо про українське кіно та музику до нього.  А яке кіно тебе найбільше захоплює?

 УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику,  виконай тестові завдання 

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Доповни речення:

 Пригадай, на які види  поділяють кіно:

1.

2.

3.

4.

2. Назви найбільше поширені ЖАНРИ кіно

3. Назви українські кіностудії, які тобі відомі

4. Коли були відзняті перші українські дитячі фільми:

А) У 1925 році

Б) У 1929 році

В) У 1959 році

Г)  У 1983 році

 5. ЗА БАЖАННЯМ!!!!! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛИ ТУТ:

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 



11.12 – 6А, 6Б

Тема:  МИСТЕЦТВО У ЗВИЧАЙНИХ РЕЧАХ.

ЖАНРИ В УКРАЇНСЬКІЙ МУЛЬТИПЛІКАЦІЇ

Мультфільми є різні: добрі й смішні, сповнені цікавих історій, захопливих сюжетів, таємничості та чаклунства. Їх люблять і дорослі, й діти — адже цей вид мистецтва зрозумілий кожному.

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику із мультфільмів,  виконай тестові завдання 

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Мультфільми, які засобами гумору та сатири викривають негативні життєві та побутові  явища:

А) детективні

Б) музичні

В) комедійні

Г) німі

2.  Мультфільми, які  наповнені  фантастичними історіями та незвичайними подіями

А) комедійні

Б) фантастичні

В) пригодницькі

Г) детективні

3. У яких мультфільмах головні герої не говорять, а сюжет розкривається засобами пантоміми, міміки, музики та руху:

А) детективні

Б) музичні

В) комедійні

Г) німі

4. Коли з’явилися українські мультиплікаційні мінісеріали?

А) 50-ті роки ХХ століття

Б) 60- ті роки ХХ століття

В) 70- ті роки ХХ століття

Г) 80- ті роки ХХ століття

5. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛИ ТУТ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 


04.12 – 6А, 6Б

Тема: БАЛЕТ

Вітаю вас на уроці музичного мистецтва, де ми знову відвідаємо театр опери та балету!

 УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику,  виконай тестові завдання 

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Вистава, в якій поєдналися музика і танець, драматичне і образотворче мистецтво.

А) Опера

Б) Симфонія

В) Балет

2.  В якій країні зародилося мистецтво балету? 

А) Італія

Б) Іспанія

В) Німеччина

3. У створенні балету беруть участь: 

А) танцівники і балетмейстер, симфонічний оркестр і диригент, художники по костюмах та художники-декоратори.

Б) симфонічний оркестр і диригент 

В) художники по костюмах та художники-декоратори. 

Г) танцівники і балетмейстер

4. «Лібрето» - це: 

А) Одна з ігор в мережі «Інтернет».

Б) Спеціальне взуття балерини.

В) Літературна основа для створення Опери, Балету. 

Г) Жоден варіант відповідей не є вірним.

5. Пантоміма у балеті - : 

А) Це дуже граційні танці, рухи яких надзвичайно витончені та піднесені.

Б) Це елементи народного танцю.

В) Це рухи, жести, міміка, пластика тіла. 

Г) А що це таке?

6. Балет складається із таких танців, як - : 

А) Українських Народних Танців «Гопак», «Аркан», «Козачок».

Б) «Вальс», «Полонез», «Мазурка».

В) «Класичного танцю», «Характерного танцю», «Пантоміми».        

Г) Ліричного танцю, запального танцю, повільного танцю.

 

7. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛИ ТУТ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 





27.11 – 6А, 6Б

Тема: ЖАНР, ЯКИЙ ДАРУЄ ОПТИМІЗМ або ВІВАТ, ОПЕРЕТА!

Сьогодні поговоримо про ОПЕРЕТУ та її жанрові ознаки

ВІДЕОУРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику,  виконай тестові завдання

 УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Музично-Театральний Жанр, який поєднує риси Опери, Драматичного Театру і Балету, це - :

А) Звідки я знаю? Я про це вперше чую! 

Б) Мюзикл.

В) Оперета.

Г) Ми це не вивчали! Мене тоді не було!

2.  Урочистий захід, головною складовою якого є - Танцювальна Програма, це - :

А) Звідки я знаю? Я про це вперше чую!

Б) Церемоніал.

В) Бал.

Г) Дискотека. 

Д) Ми це не вивчали! Мене тоді не було!

3. Жанр Театрально-Музичного Мистецтва; вистава, переважно розважального характеру, що поєднує - Розмовні діалоги, Вокальну Музику та Інструментальну Музику, Хореографію й Естрадне Мистецтво - це:  

А) Опера. 

Б) Балет.

В) Цирк.

Г) Кінематограф.

Д) Оперета.

4. В якій країні зародилася Оперета? 

А) Звідки я знаю? Я про це вперше чую!

Б) Україна.

В) Німеччина.

Г) Франція.

Д) Австрія.

Е) Італія.

5. Слово - «Оперета» - означає - : 

А) Звідки я знаю? Я про це вперше чую!

Б) «Велика Опера»

В) «Середня Опера»

Г) «Маленька Опера»

Д) Ми це не вивчали! Мене тоді не було!

6. «Оперета» належить до - : 

А) Звідки я знаю? Я про це вперше чую!

Б) Класичної Музики.

В) Камерної Музики.

Г) Серйозної Музики.

Д) Легкої, розважальної Музики.

Е) Ми це не вивчали! Мене тоді не було!

7. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛИ ТУТ. ЗА БАЖАННЯМ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 





20.11 – 6А, 6Б

Тема: ПОБУТОВЕ МУЗИКУВАННЯ, ТАНЦІ

Сьогодні поговоримо про музику і танець у повсякденному житті людини

УРОК. ТИСНИ ТУТ


ПІСНЯ, тисни ТУТ

Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику, створи тематичні колекції з творів живопису, присвячених музикантам і музикуванню на різних інструментах,  

ДАЙ відповіді на ці питання

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. За кількістю учасників танці  поділяються на:

2.   Ці танці витанцьовували на балах, зараз їх називають історичними:

3. Назвіть танці зі стандартої (європейської) програми бальних танців

4. Назвіть танці з латиноамериканської програми:

5. музичний інструмент з родини ручних гармонік

6. іспанський музичний, пісенний і танцювальний стиль, який склався в

Андалусії; виконання танцю і співу  супроводжується грою на гітарі, кастаньєтах.

7. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛИ ТУТ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 




13.11 – 6А, 6Б

Тема: БАТАЛЬНІ СЦЕНИ В МУЗИЦІ

Сьогодні поговоримо про батальні сцени в операх на історичну тематику

УРОК. ТИСНИ ТУТ

повтори ПІСНЮ

Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай оперну музику, досліди,  у яких відомих кінофільмах у батальних сценах звучить класична музика,  виконай тестові завдання 

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Перший оперний театр було відкрито у 1637 році у Італіі, у місті --- 

А) Вінниця

Б) Відень

В) Венеція

Г) Варшава

2.   Бельканто - унікальний стиль -- 

А) у моді

Б) у співах

В) у спорті

3. Італійський композитор, зірка музичного олімпу опер - 

А) Умберто Джордано

Б) Франческо Арайя

В) Джузеппе Верді

4. Яка опера принесла Дж.Верді успіх та визнання -- 

А) Ріголетто

Б) Набуко

В) Дон Карлос

5. Пекінська опера в собі поєднує - 

А) всі складові класичної опери

Б) акробатику

В) елементи бойових мистецтв (ушу)

Г) усі варіанти вірні

6. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням:

 ПАЗЛИ ТУТ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 



06.11 – 6А, 6Б

Тема: ОПЕРА

Сьогодні поговоримо про національну самобутність української оперної спадщини, повторимо поняття «лібрето, увертюра»

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай оперну музику, назви основні складові оперної вистави та

  виконай тестові завдання 

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Які види мистецтва взаємодіють в оперній виставі?

 А) музичне мистецтво

 Б) театральне мистецтво

В) образотворче мистецтво

Г) декоративно-ужиткове мистецтво

Д) хореографічне мистецтво

Е)  архітектура

2. Короткий літературний виклад сюжету опери, балету, мюзиклу – це ...

 А) сценарій

 Б) лібрето

В) речитатив

3. Вступ до опери або балету, який виконує симфонічний оркестр - це ...

А) увертюра

Б) симфонічна картина

В) антракт

4. Опера - це музичний спектакль.... 

А) музичний спектакль у якому всі герої співають

Б) музичний спектакль у якому всі герої танцюють

В) музика,відтворена людським голосом 

Г) музика,відтворена інструментами

5. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛИ ТУТ, ТИСНИ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 




30.10 – 6А, 6Б

Тема: КАМЕРНИЙ ЗАЛ КОМПОЗИТОРА

Сьогодні познайомимося  з прикладами поєднання камерних вокальних жанрів, повторимо матеріал з пройдених тем та розширимо своє коло музичних інтересів

УРОК. ТИСНИ ТУТ

УВАГА! УВАГА! Тести, які знаходяться наприкінці відеоурока проходити не потрібно, а виконайте тестові завдання з блогу (дивись нижче)

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Урочистий музичний твір на слова символічно-програмного змісту – це

А) пісня

Б) гімн

В) романс

2. Одноголосий камерний вокальний твір з інструментальним супроводом, який виник в Іспанії та набув поширення в інших країнах - це 

А) гімн

Б) романс 

В) пісня

3. Веснянки, щедрівки, гаївки, колядки відносяться до пісень 

А) ліричних

Б) родинно-обрядових

В) календарно-обрядових

4. Вокальна, інструментальна, вокально-інструментальна музика, створена для виконання малим складом музикантів у невеликих приміщеннях, має назву: 

А) симфонічна

Б) камерна

В) хорова

5. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛИ ТУТ, ТИСНИ

 надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 



16.10 – 6А, 6Б

Тема: ХОРОВІ ЖАНРИ. КАНТАТА

Сьогодні познайомимося ще з однім жанром хорової музики – КАНТАТОЮ.

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай  музику та виконай пісню, дай відповіді на тестові запитання:

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1.    Слово - "Кантата" - походить від італійського - "cantare", що означає -

А)   "Відпочивати".

Б)  "Танцювати".

В) "Декламувати (читати) вірші".

Г)   "Співати".

2.  Для якого складу виконавців написана кантата?

А)  хор і оркестр

 Б)  хор, солісти і оркестр

В) хор і фортепіано

 Г) хор, солісти і фортепіано

3. Жанр - "Кантата" - з`явився - 

А)  в Іспанії на початку ХVІІ століття.

Б)   в Італії на початку ХVІІ століття

 В) в Англії на початку ХVІІ століття.

4. Великий музичний твір, що містить кілька частин і створений для виконання хором, солістами та симфонічним оркестром, називається - 

А) реквієм.

Б)  хоровий концерт.

В) кантата.

  Г)  ораторія.

5. Які пісні стали основою для кантати Лесі Дичко "Чотири пори року"? 

А) історичні 

Б) календарно-обрядові

В) жартівливі

Г) лірично-побутові

6. пройдіть гру, перейшовши за ПОСИЛАННЯМ  (ЗА БАЖАННЯМ)

ГРА. тисни ТУТ

 

 надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 

 

 

 

 

 

 09.10 – 6А, 6Б

Тема: Хорова музика. ОРАТОРІЯ

Вітаю, шестикласники! На уроці будемо знайомитися з жанрами  хорової музики,  зокрема, ОРАТОРІЄЮ

 УРОК. тисни ТУТ


Домашнє завдання:  переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай пісню, перейди за посиланням та виконай вправу, сфотографуй результат та надішли мені


ВПРАВА ТУТ


ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛ ТУТ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 





02.10 – 6А, 6Б

Тема: Вокальні жанри: БАЛАДА

Сьогодні познайомимося з піснями, які раніше виконували співаки-трубадури - БАЛАДАМИ

 УРОК. тисни ТУТ

Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай пісню, дай відповіді на тестові запитання:

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1.       Слово БАЛАДА  означало:

А) вечірня пісня

Б) фантастична пісня

В) танцювальна пісня

2.     Вокальний або інструментальний твір романтичного змісту , насичений яскравими, часто фантастичними образами :

А) романс

Б) балада

В) серенада

Г) гімн

      3. Йоганн Гете та Франц Шуберт присвятили свою творчість цьому жанру. У цій співпраці з’явився твір, що має назву  «Вільшаний король »  або - :

         А)  «Лісова Царівна»

Б)  «Лісовий Принц»  

         В)  «Лісовий Цар» 

         В)  «Лісова Принцеса»

         Г)  «Лісовий Герцог»

      4. Франц Шуберт, автор балади «Вільшаний король» - це ______  композитор:

         А) англійський

         Б) австрійський

         В) австралійський

     5.  ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

пазл ТУТ


 надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 




25.09 – 6А, 6Б

Тема: ВОКАЛЬНІ   ЦИКЛИ

Сьогодні поговоримо про вокальні цикли у творчості українських та зарубіжних композиторів

УРОК. тисни ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай пісню, дай відповіді на тестові запитання:

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Невеликий музичний твір, найчастіше інструментальна п’єса - це: 

А) «Вокальний цикл»

Б) «Ораторія»

В) «Мініатюра»

2. Збірка романсів або пісень, що об’єднані однією ідеєю називається - : 

А) «Кантата»

Б) «Ораторія»

В) «Вокальний цикл»

3. Каміль Сен-Санс створив інструментальний цикл «Карнавал тварин». Один із номерів цього інструментального цикла має назву - : 

А) «Гидке каченя»

Б) «Лебідь»

В) «Пелікан»

Г) «Папуга»

Д) «Рожевий фламінго»

Е) «Курочка Ряба»

4. Головну тему «Лебедя» з інструментального циклу К. Сен-Санса «Карнавал тварин» виконує музичний інструмент - : 

А) Скрипка.

Б) Контрабас.

В) Флейта.   

Г) Віолончель.

5. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 

ПАЗЛ. тисни ТУТ

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 





18.09- 6А, 6Б

Тема: Чарівні мелодії романсів і серенад

Вітаю вас, шестикласники! Сьогодні ви дізнаєтесь чому пісню назвали романсом та хто і коли співає серенади

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай музику та виконай пісню, дай відповіді на тестові запитання:

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Жанр камерно-інструментальної музики; вокальний ліричний твір, який виконується в супроводі музичного інструмента - це... 

А) романс

Б) гімн

В) пісня

 

2. Який характер романсів? 

А) Ліричний

Б) Жартівливий

В) Танцювальний

Г) Урочистий

3. Що означає "серенада"? 

А) нічна пісня

Б) вечірня пісня 

В) сумна пісня

4. В супроводі яких музичних інструментів найчастіше виконують серенади?

( декілька відповідей) 

А) Гітара

Б) Ліра

В) Акордеон

Г) Лютня

Д) Мандоліна

5. Як співають романс? 

А) хором

Б) один

6. Склади пазли  по темі (за бажанням)

ПАЗЛ 1 маленький

ПАЗЛ 2 великий

надішли  відповіді   на ці запитання на мою електронну адресу 

bilonojkomari@gmail.com

Бажаю удачі! 
























 











 










Немає коментарів:

Дописати коментар