5 КЛАС

УРОК МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У 5 КЛАСІ

08.05 – 5Б

10.05 – 5А

Тема:       ФЕЄРІЯ СУЧАСНИХ МУЗИЧНИХ ШОУ

Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  відправимося у телестудію, де знімають для телебачення різні музичні шоу.

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням  із блогу, слухай музику із  музичних телешоу, виконай пісню. Намалюй мені костюм (який придумаєш) для участі у музичнім шоу МАСКА та склади пазли за посиланням:

ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  






01.05 – 5Б

03.05 – 5А

Тема:       ЕЛЕКТРОННА МУЗИКА


Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  поговоримо про електронну музику, яка має значний вплив як на академічну , так і  на популярну культуру.

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням  із блогу, ЗА БАЖАННЯМ!!!!  пограй у гру «МУЗИЧНА ВІКТОРИНА» та склади пазли (за посиланнями) - 

гра ВІДГАДАЙ ПІСНЮ за 10 секунд

ПАЗЛИ. тисни тут

БАЖАЮ УСПІХІВ! 




24.04 – 5Б

26.04 – 5А

Тема:       СПЛЕТІННЯ МУЗ В ЄДИНОМУ АКОРДІ: КОЛЬОРОМУЗИКА

Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  поговоримо про музику і живопис. Такі різні види мистецтва. Але між ними є багато спільного

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням  із блогу, дай відповіді на тестові запитання та склади пазли

УВАГА! ЗАПИТАННЯ!

1. Музика, Література, Живопис, Хореографія - це - : 

А) Зразки Мистецтва.

Б) Приклади Мистецтва.

В) Види Мистецтва.

2. Литовський композитор і художник Мікалоюс Чюрльоніс створив цілу галерею - : 

А) Картин-симфоній.

Б) Картин-увертюр.

В) Картин-прелюдій.

Г) Картин-сонат.

3. Синтез Мистецтв, поєднання художніх можливостей Музики і Живопису у створенні єдиного художнього образу, а також технічний вид Мистецтва, це - : 

А) Симфонічна Музика.

Б) Народна Музика.

В) Камерна Музика.

Г) Кольоромузика.

4. Сьогодні кольоромузика завдяки технічним досягненням з успіхом використовується в оформленні - : 

А) Музичних фонтанів. 

Б) Відео-кліпів.

В) Естрадних Концертів.

Г) Дискотек.

Д) Всі варіанти відповідей - вірні.

5. СКЛАДИ КАРТИНКУ З ПАЗЛІВ ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ  ТА НАДІШЛИ ЇЇ РАЗОМ З ВІДПОВІДЯМИ:

ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ 

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  








17.04 – 5Б

19.04 – 5А

Тема:       ТЕЛЕБАЧЕННЯ: ПОГЛЯД  У СВІТ

Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  відправимося у студію, де знімають для телебачення різні музичні програми.

УРОК. ТИСНИ ТУТ


УРОК. ВАРІАНТ 2, тисни ТУТ

як озвучують мультфільми

Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням  із блогу, слухай музику із  музичних телепередач, виконай пісню. Перш ніж потрапити на екран, музична програма долає складний шлях.  У її створенні беруть участь більше ніж 100 людей. Пригадайте, як називаються ці професії. Перейдіть за посиланням та знайдіть подані слова серед безлічі літер.

Гра "Знайди слово"

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!







10.04 – 5Б

12.04 – 5А

Тема: ОБРАЗИ АНІМАЦІЇ

Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  відправимося до країни, де панує один із видів мистецтва, який подобається навіть дорослим. Це - мультфільм.

урок. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням  із блогу, слухай музику із мультфільмів, дай відповіді на тестові запитання та склади картинку з пазлів.

УВАГА! ЗАПИТАННЯ!

1Вид Кіномистецтва, твір якого виготовляється шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих або об’ємних об’єктів - це:

А) Комікси.

Б) Художній фільм.

В) Фільм-Мюзикл.

Г) Анімація (Мультиплікація).

2. Хто це такі - Грай, Око, Тур? Це - : 

А) Троє поросят.

Б) Три козаки.

В) Три мушкетери.

Г) Три богатирі. 

3. В усіх серіях українського мульт-серіалу «Про козаків …» можна почути - : 

А) Інтонації Української Народної Музики.

Б) Інтонації Англійської Народної Музики.

В) Інтонації Французької Народної Музики. 

Г) Інтонації Італійської Народної Музики.

4. Яка серія не входить до мультфільму про козаків? 

А) Як козаки в футбол грали.

Б) Як козаки наречених рятували.

В) Як козаки куліш варили.

Г) Як козаки телефонами гралися.

5. СКЛАДИ КАРТИНКУ З ПАЗЛІВ ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ  ТА НАДІШЛИ ЇЇ РАЗОМ З ВІДПОВІДЯМИ: 

ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  











03.04 – 5Б

05.04 – 5А

Тема:  МУЗИКА в КІНО

Сьогодні на уроці поговоримо про музику, яка звучить у кіно. Саме музиці належить важлива роль у створенні загальної емоційної атмосфери кінофільму.

УРОК. Тисни ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок, слухай музику, яка лунає на уроці та дай відповіді на ці запитання:

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:

1. Яке з видів мистецтва є наймолодшим? 

 А) Кіномистецтво

Б) хореографія

В) музичне мистецтво

Г) образотворче мистецтво

2. Хто працює над звуковим оформленням кінострічки? 

А) композитор

Б) звукорежисер 

В) режисер

3. Музичне оформлення будь-якого матеріалу, наприклад, кінофільму, мульфільму, мюзиклу, телепередачі, комп’ютерної гри, книги -це 

А) Монітор

Б) Саундтрек

В) Ансамбль

Г) Речитатив

4. Музикант, зазвичай піаніст, який супроводжував своїм виконанням танці на вечорах, балах, згодом - німі фільми це - 

А) Тапер 

Б) Музикант

В) Акомпаніатор

Г) Диригент

5. Музична вистава, в якій на основі літературного сюжету поєднуються виражальні можливості музичного, хореографічного, драматичного та оперного мистецтв - це 

А) Концерт

Б) Опера

В) Мюзикл

Г) Балет

6. СКЛАДИ КАРТИНКУ З ПАЗЛІВ ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ  ТА НАДІШЛИ ЇЇ РАЗОМ З ВІДПОВІДЯМИ:

ПАЗЛИ. тисни ТУТ

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  






20.03 – 5Б

22.03 – 5А

Тема:  МУЗИКА СВЯТ ТА РОЗВАГ

Вітаю, п’ятикласники! Свято і гарний настрій не можна уявити собі без музики.  Здавна і до нашого часу збереглася традиція музикування в родинному або дружньому колі на дозвіллі.

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: уважно переглянь урок, слухай музику, яка лунає на уроці та дай відповіді на ці запитання:

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:

1Вид Музичного Мистецтва, який легко сприймає та розуміє масовий слухач називається - : 

А) «Класична Музика»

Б) «Народна Музика»

В) «Легка Музика»

Г) «Серйозна Музика»

2. Захід розважального, постановного характеру, який, як правило, проводиться перед публікою. Це - : 

А). Концерт.

Б). Шоу.

В). Вистава.

Г). Феєрія.

Д). Варіанти відповідей А)., Б)., В). і Г). - вірні

3. Музичні фонтани є різновидом - : 

А) Шоу.

Б) Концерта.

В) Феєрії.

Г) Аква-шоу.

. СКЛАДИ КАРТИНКУ З ПАЗЛІВ ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ  ТА НАДІШЛИ ЇЇ РАЗОМ З ВІДПОВІДЯМИ: 

ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  





13.03 – 5Б

15.03 – 5А

Тема:  СХІДНИЙ ТЕАТР

Вітаю, п’ятикласники! Сьогодні на уроці поговоримо про музику, яка звучить у східному театрі.  Жоден театр Китаю чи Японії  неможливо уявити без музики. Саме музиці належить важлива роль у створенні загальної емоційної атмосфери вистави.

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: уважно переглянь урок, слухай музику, яка лунає у виконанні у різних театрах Сходу  та дай відповіді на ці запитання:

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:

1. Виконання актором певних ролей, що відповідають характеру його дарування і зовнішнім даним. Це - : 

А) Апофеоз.

Б) Експромт.

В) Амплуа.

Г) Дебют.

2. В Пекінській Опері: Комік - це Чоу, «Розфарбована особа» - це Цзін, Героїня - це Дань, Герой - це Шен. Все це називається - : 

А) Імпровізація актора.

Б) Експромт актора.

В) Дебют актора.

Г) Амплуа актора.

3. Що незвичайного включає в себе синтез східного театру? (декілька відповідей) 

А) Оперу

Б) Бойові мистецтва

В) Танець

Г) Акробатику

4. Чи є декорації у традиційному східном театрі? 

А) Так

Б) Ні

5. Хто виконує ролі на сцені східного театру? 

А) Виконувати ролі можуть всі бажаючі актори

Б) Діти

В) Жінки

Г) Лише чоловіки

6. Китайські митці у самобутньому видовищі значну перевагу надають таким видам Мистецтва, як - : 

А) Декламування. Речитатив. Брейк-Данс.

Б) Танці. Акробатика. Пантоміма.

В) Образотворче Мистецтво. Кіно-Мистецтво.

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  





06.03 –  5Б

08.03 – 5А

Тема: ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЄМО

Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  спробуємо закликати весну і наблизити її прихід

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок, слухай музику, яка лунає сьогодні на уроці, співай пісню та виконай ці два творчі завдання:

1. ГРА «ЗНАЙДИ МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ»

ГРА. ТИСНИ ТУТ


2. ГРА «ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЄМО»

ГРА 2. ТИСНИ ТУТ

РЕЗУЛЬТАТИ ОБОХ ІГОР ВИШЛІТЬ МЕНІ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  



28.02 – 5Б

01.03 – 5А

Тема: МУЗИЧНІ ТА ХОРЕОГРАФІЧНІ АНСАМБЛІ

Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  знову  поринимо у чудовий світ музики і де ви дізнаєтесь, які бувають види ансамблів.

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: уважно переглянь урок, слухай музику, яка лунає у виконанні різноманітних ансамблів та дай відповіді на ці запитання:

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:

1. Ансамбль із двох виконавців називається - : 

А) Квінтет.

Б) Квартет.

В) Тріо.

Г) Дует.

2. Ансамбль із трьох виконавців називається -: 

А) Квінтет.

Б) Дует.

В) Тріо.

Г) Квартет.

3. Ансамбль із чотирьох виконавців називається - : 

А) Квінтет.

Б) Тріо.

В)Дует.

Г) Квартет.

4. Хореографічне Мистецтво - це: 

А) Хорове Мистецтво.

Б) Вокальне Мистецтво.

В) Танцювальне Мистецтво.

Г) Вокально-Хорове Мистецтво.

Д) Образотворче Мистецтво.

5. Ансамблі бувають ... 

А) вокальні

Б) інструментальні

В) вокально-інструментальні

Г) всі відповіді правильні

6. Що таке "камерний" ансамбль? 

А) музичний колектив до 15 учасників

Б) музичний колектив до 9 учасників

В) музичний колектив до 19 учасників

 відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  



21.02 – 5Б

23.02 – 5А

Тема: МУЗИЧНИЙ ТЕАТР. БАЛЕТ

Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  знову  відвідаємо  театр  опери  та балету!  Пригадайте,  що  вам  відомо про  балет? Які види мистецтва об’єднуються  в такій виставі?

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок, слухай музику, яка лунає під час балетної вистави, проспівай пісню та дай відповіді на ці тестові запитання:

1. Сценічне синтетичне Мистецтво, в якому взаємодіють Музика, Танець, Пантоміма, називається - : 

А) Образотворче Мистецтво.

Б) Музичне Мистецтво.

В) Хорове Мистецтво.

Г) Хореографія.

2. Музична драма, виражена засобами хореографії це - : 

А) Опера.

Б) Оперета.

В) Балет.

Г) Мюзикл.

3. Балет будується на таких танцях, як - : 

А) «Вальс» «Полонез» «Мазурка»

Б) «Хіп-Хоп» «Брейк-Данс» «Айр-Ен-Бі» «Тектонік» «Джампстайл»

В) «Бальний танець» «Народний танець» «Естрадний танець»

Г) «Класичний танець» «Характерний танець» «Пантоміма»

Д) «Чоловічий танець» «Жіночий танець» «Дитячий танець»

4. В опері - хор, а в балеті -  

А) пантоміма

Б) кордебалет

В) па-де-де

Г) па-де-труа

5. Наприкінці відеоуроку, в МУЗИЧНІЙ ЛАБОРАТОРІЇ, розшифруй балетні терміни та напиши їх

 відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  





14.02 - 5Б

16.02 – 5А

Тема: ТЕАТР ВІДЧИНЯЄ ДВЕРІ

Вітаю, п’ятикласники! Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як і де виник театр, кого називали давні греки музами трагедії та комедії. Отже, ТЕАТР ВІДЧИНЯЄ ДВЕРІ…

урок. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь  урок (натисни  на слова УРОК. ТИСНИ ТУТ, перейди за посиланням). Уважно прочитай матеріал, переглянь відео, познайомся з новою піснею, склади пазли та надішли мені відповіді на тестові запитання до цього уроку: 

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1. Символ Театру – це дві маски, які символізують два основних напрями Театру. Це - :

А) Гумор. Засмученість.

Б) Веселощі. Сум.

В) Комедія. Трагедія.

Г) Радість. Траур.

2. Вид Мистецтва, основою якого є – сценічна дія, виступ акторів та акторок перед глядачами, а також це – споруда для театральних постановок. Це називається - :

А) Цирк.

Б) Кінотеатр.

В) Дельфінарій.

Г) Аква-Парк.

Д) Театр.

3. Котурни - це:

А) Спеціальні маски для виступів акторів Давньогрецького Театру.

Б) Спеціальні костюми для виступів акторів Давньогрецького Театру.

В) Спеціальні зачіски для виступів акторів Давньогрецького Театру.

Г) Спеціальне взуття для виступів акторів Давньогрецького Театру.

Д) Спеціальні атрибути для виступів акторів Давньогрецького Театру.

4. Мельпомена – це - :
А) Муза Комедії.

Б) Муза Історії. 

В) Муза Епічної Поезії.

Г) Муза Трагедії. 

Д) Муза Ліричної Поезії та Красномовства, Муза Пантоміми. 

Е) Муза Танців і Хорового Співу.

5. Хто був актором в давньогрецькому театрі?
А) жінки

Б)чоловіки

В) слуги

6. Склади пазли про  театр за цим посиланням, фото або скрин картинки надішли мені на пошту разом з відповідями на тести

ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ

відповіді та картинку з пазлів надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  





07.02 – 5Б

09.02 – 5А

Тема: ЛЯЛЬКОВИЙ ТЕАТР

Театральне дійство — це мистецтво, що народжується і створюється на очах у глядачів. Театр ляльок є особливим  видом театру, де задіяні ляльки, згадки про який зустрічаються ще в античній літері


УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь  урок (натисни  на слова УРОК. ТИСНИ ТУТ, перейди за посиланням). Уважно прочитай матеріал, переглянь відео, познайомся з новою піснею, склади пазли та надішли мені відповіді на тестові запитання до цього уроку: 

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1. Ляльки-актори зазвичай рухаються по сцені завдяки вмілим діям - : 

А) Спеціальних пристроїв.

Б) Акторів.

В) Акторів-ляльководів, а іноді й за допомогою спеціальних пристроїв.

Г) Перевдягнутих акторів.

2. Український Народний Ляльковий Театр це - :

А) Театр тіней.

Б) Театр горішніх ляльок. 

В) Вертеп.

Г) Театр нижніх ляльок (Театр маріонеток).

Д) Театр рукавичних ляльок.

3. Найстаріший ляльковий театр в Україні це - : 

А) Харківський ляльковий театр.

Б) Львівський ляльковий театр. 

В) Одеський ляльковий театр.

Г) Київський ляльковий театр.

4. Комічний персонаж італійського лялькового театру це - : 

А) Петрушка.

Б) Полішинель.

В) Пульчинелло.

Г) Містер Панч.

5. Склади пазли про ляльковий театр за цим посиланням, фото або скрин картинки надішли мені на пошту разом з відповідями на тести

 пазли. тисни тут

відповіді та картинку з пазлів надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  




31.01 - 5Б

02.02 - 5А

тема: Театр відчиняє двері. Музичний театр

Вітаю, п’ятикласники! Сьогодні на уроці поговоримо про види театрів, коли  та де з'явився перший театр та зупинимося на оперному театрі. 

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь  урок (натисни  на слова УРОК. ТИСНИ ТУТ, перейди за посиланням). Уважно прочитай матеріал, переглянь відео, познайомся з новою піснею та надішли мені відповіді на тестові запитання до цього уроку: 

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1.    У якій країні зародилось  театральне мистецтво? 

А) Україна

Б) Франція

В) Давня Греція

Г) Стародавній Рим

 

2.    У якій країні виникла опера? 

А) Італія

Б) Франція

В) Угорщина

Г) Туреччина

 

3.     3. Як називається спів оперних виконавців,що нагадує усну мову декламаційного характеру?

А) арія

Б) соло

В) унісон

Г) речитатив

 

4.     4. Опера - це музичний спектакль....

А) музичний спектакль у якому всі герої співають

Б) музичний спектакль у якому всі герої танцюють

В) музика,відтворена людським голосом

Г) музика,відтворена інструментами

 

5.     5. Хто керує симфонічним оркестром у театрі опери та балету?

А) хормейстер

Б) диригент

В) режисер

Г) хореограф

 

6.     6. ЛІБРЕТО - це:

А). Спеціальне взуття.

Б). Одна із ігор в мережі «Інтернет».   

В). Літературна основа для створення опери, балету.

 7. * ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням і надішли картинку разом з відповідями на мою  пошту. 

ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ

відповіді та картинку з пазлів надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  

 




24.01 – 5Б

26.01 – 5А

Тема: ЦИРК – МИСТЕЦТВО, СПОВНЕНЕ РАДОСТЮ

Вітаю, п’ятикласники! Сьогодні на уроці поговоримо про музику, яка звучить у цирку.  Жоден цирк неможливо уявити без музики. Саме музиці належить важлива роль у створенні загальної емоційної атмосфери шоу.

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: уважно переглянь урок, слухай музику, яка лунає під куполом цирку, проспівай пісню та дай відповіді на ці тестові запитання:

 1Циркове Мистецтво – одно з найдавніших. Воно виникло з первісних ігрищ та обрядів, включалося до виступів бродячих народних акторів - :

А) Гімнастів-акробатів.

 Б) Фокусників.

 В) Клоунів.

 Г) Скоморохів.


2Вид сценічного Мистецтва, розважальна вистава на манежі, а також будинок, де ця вистава відбувається називається – Цирк, що в перекладі з латинської мови означає - : 

А) «Овал»

 Б) «Паралелепіпед»

В) «Трикутник»

Г) «Коло»

Д) «Квадрат»

Д) «Ромб»


3. Протягом циркової вистави звучить музика у виконанні 

А)  естрадно-духового оркестру

 Б) баяніста

 В) квартету сопілкарів

 Г) хору співаків

 

4Які Види Мистецтв входять до циркової вистави?

А) Музика.

 Б) Музика. Література.

 В) Музика. Література. Образотворче Мистецтво.

 Г) Музика. Література. Образотворче Мистецтво. Хореографія. Клоунада.

 Д) Музика. Література. Образотворче Мистецтво. Хореографія. Дресура тварин. Гімнастика. Акробатика. Фокуси. Клоунада.

 

5. Під час виходу артистів на арену цирку, а також під час Параду-Але (хода дресирувальників з тваринами) найчастіше звучать -  

А) Ліричні пісні.

 Б) Запальні танці.

 В) Урочисті марші.

 Г) Загадкові, чарівні мелодії.

 

6.  Для передачі відчуття тривожного чекання під час виконання різноманітних ризикованих трюків в цирку здавна використовують - :

А) Ліричний спів скрипки.

 Б) Загадкову мелодію флейти.

 В) Акорди фортепіано.

 Г) Сигнал труби.

 Д) Барабанний дріб 

 Е) Потужний звук тромбона.

 

7. . ЗА БАЖАННЯМ! Склади пазли за посиланням:

ПАЗЛИ за бажанням

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  

 




17.01 – 5Б

19.01 – 5А

Тема: МУЗИКА І ЛІТЕРАТУРА: ДІАЛОГ МИСТЕЦТВ

Вітаю, п’ятикласники! сьогодні розповідь буде про те, як можуть поєднуватися музика і література? Які бувають вокальні твори?

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь уважно урок за посиланням, виконай ритмічну вправу, ознайомся з піснею та дай відповіді на тестові запитання:

1. твори, в яких співають люди, називаються:

А) музичними

Б) гучними

В) вокальними

Г) святковими

2. Пісні бувають(декілька відповідей) :

А) одноголосними і багатоголосними

Б) без супроводу інструментів та з інструментальним супроводом

В) голосні та приголосні

Г) Народні, естрадні, академічні

3. Візитівкою оперного жанру є:

А) гарні костюми та декорації

Б) літературний текст і танці

В) Сценічний макіяж і голосний спів

Г) літературний текст і майстерний спів вокалістів

4. Програмна музика – це:

А) музика, яка лунає в певний час

Б) музика, яка має назву

В) музика, яка написана на комп’ютері за певною програмою

Г) музика, яка лунає  в оперному театрі

5. Музичний твір, який складається з кількох самостійних частин, об’єднаних спільним художнім задумом, називається:

А. Сюїта

Б. Фреска

В. Ода

Г.Пісня

6. Урочистий вірш, що має величальний характер, виражає піднесені почуття, називається:

А. Сюїта

Б. Фреска

В. Ода

Г.Пісня

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  

 










підсумковий урок 27.12

20.12 - 5Б

22.12 - 5А

тема: ХУДОЖНІ ОБРАЗИ В ДИТЯЧОМУ КІНОФІЛЬМІ

Сьогодні на уроці поговоримо про КІНО та про роль музики у кіномистецтві. 

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, співай пісню та, за бажанням, подивись у колі сім'ї кінофільм на новорічну або різдвяну тематику, зверни увагу на музику в фільмі

До зустрічі!



13.12 – 5Б

15.12 – 5А

Тема: Середовище, наповнене мистецтвом

Вітаю, п’ятикласники!  На цьому уроці пригадаємо музичні інструменти та види оркестрів,  які ми вже вивчили. 

УРОК.ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: у кінці відеоуроку, який ти переглянеш за посиланням (урок.тисни тут), після пісні, потрібно розгадати музичний кросворд і написати сім назв музичних  інструментів, які зображені у тому порядку, як у кросворді. 

Бажаю успіхів!

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  




06.12 - 5Б

08.12 - 5А

тема: ЕСТРАДНИЙ ОРКЕСТР

Вітаю, друзі! Сьогодні на уроці будемо знайомитися з ЕСТРАДНИМ ОРКЕСТРОМ!


УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь уважно урок за посиланням, слухай музику у виконанні естрадного оркестру та виконай наступні завдання: 

1. склади пазли на надішли мені картинку, яка в тебе вийшла:

ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ

2. ЗА БАЖАННЯМ! Спробуй пограти в гру "Музика з мультфільмів"

гра. тисни ТУТ

надішли мені картинку з пазлів та результат своєї гри (ЗА БАЖАННЯМ)  мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  







29.11 – 5Б

01.12 – 5А

Тема: СРІБНІ ТЕМБРИ ДУХОВОГО ОРКЕСТРУ

 

Вітаю, п’ятикласники! Сьогодні на уроці будемо знайомитися з інструментами духового оркестру, послухаємо їх звучання та  почнемо вивчати нову пісню. 

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання:

1.перегляньте урок за посиланням, слухайте звучання духового оркестру

2. Складіть пазли за темою

ПАЗЛИ ТУТ

3. Пограйте у гру «Музичні інструменти», зробіть скрин або фото екрану з результатом (буде 7 запитань)

ТИСНИ ТУТ. ГРА

4. надішли мені картинку з пазлів та результат своєї гри мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  




22.11. – 5Б

24.11 – 5А

Тема: ПУТІВНИК ПО СИМФОНІЧНОМУ ОРКЕСТРУ

Любі учні! Сьогодні запрошую вас до мандрівки по симфонічному оркестру. Ми дізнаємося про інструменти симфонічного оркестру, хто їм керує і послухаємо музику, яку він виконує.


УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь  урок (натисни  на слова УРОК. ТИСНИ ТУТ, перейди за посиланням). Уважно прочитай матеріал, переглянь відео, познайомся з новою піснею та надішли мені відповіді на тестові запитання до цього уроку: 

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1. Керівник оркестру 

А) регент

Б) директор

В) диригент

2. Симфонічний оркестр – це:

А) оркестр, який виконує увертюру.

Б)  колектив музикантів, що грають на різних інструментах і спільно виконують під керівництвом диригента симфонічну музику.

В) група музикантів, що грають на струнних інструментах.

3. Які групи музичних інструментів утворюють симфонічний оркестр?

А) Ударні

Б) Струнні

В) Духові дерев'яні

Г) Народні

Д) Духові мідні

Е) Клавішні

4. У родині струнних найвищій голос у

А) контрабасу

Б) альта

В) скрипки

 5. Група музичних інструментів, на яких видобувається звук за допомогою ударів це - 

А) струнні

Б) духові

В) ударні

6. Як звали композитора, автора твору "Путівник по оркестру для молоді"?

А) Бетховен

Б) С.Прокоф'єв

В) Б.Бріттен

Г) Й.Гайдн

7. Оберіть інструмент який не входить до складу симфонічного оркестру

А) Туба

Б) Контрабас

В) Орган

Г) Рояль

8. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням: 


ПАЗЛИ ТУТ

 відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  



15.11 – 5Б

17.11 – 5А

Тема: ТЕМБРИ ІНСТРУМЕНТІВ

 

У сучасному музичному мистецтві використовується велика кількість різноманітних інструментів. Їх поділяють на народні та професійні, старовинні й сучасні. Як розібратися у світі музичних інструментів? Давайте спробуємо. Отже, рушаймо!  Тисніть на посилання


УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: переглянь  урок (натисни  на слова УРОК. ТИСНИ ТУТ, перейди за посиланням). Уважно прочитай матеріал, переглянь відео, познайомся з новою піснею та надішли мені відповіді на тестові запитання до цього уроку: 

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1. У якої групи інструментів звуки утворюються завдяки руху повітря у трубі

А) струнні

Б) духові

В) ударні

2. У якої групи інструментів  звук з ’являється під час ударів рукою,

паличками.        

А) струнні

Б) духові

В) ударні

3. У якої групи інструментів  звук виникає від коливання струн

А) струнні

Б) духові

В) ударні

4. Оберіть всіх «предків» фортепіано:

А) валторна

Б) клавесин

В) литаври

Г) клавікорд

Д) контрабас

5. Тембр – це…

А) швидкість виконання музичного твору

Б) гучність виконання музичного твору

В) забарвлення звуку музичного інструменту чи голосу

6. Склади пазли за посиланням. Зроби скрін або фото екрану і надішли мені разом з відповідями.

ТУТ ПАЗЛИ

7. за бажанням!!! Прочитай чеську народну казку «Гонза та скрипка» ( натисни на посилання)

казка ГОНЗА І СКРИПКА

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  

 



08.11 - 5Б

10.11 - 5А

Тема: БИТВА ХОРІВ

Вітаю, п’ятикласнику! Сьогодні на уроці поговоримо про старовинне та сучасне хорове мистецтво, дізнаємося, які бувають види хорів та які твори вони виконують. 

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь  урок (натисни  на слова УРОК. ТИСНИ ТУТ, перейди за посиланням). Уважно прочитай матеріал, переглянь відео, познайомся з новою піснею та надішли мені відповіді на тестові запитання до цього уроку: 

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1. Хорове мистецтво зародилося у:

А) Стародавньому Єгипті

Б) Стародавньому Китаї

В) Стародавній Греції

Г) Стародавній Україні

2. Керівник і диригент хору називається:

А) Хореограф

Б) Хормейстер

В) Концертмейстер

Г) Маестро

3. ЩО ЗАЙВЕ? Існують види хорів:

А) Чоловічий

Б) Жіночий

В) Змішаний

Г) Дівчачий

Д) Хор хлопчиків та юнаків

Е) Дитячий

4. Хоровий спів без інструментального супроводу:

А) Ораторія

Б) Концерт

В) А капела

Г) Кантата

5. Український композитор, співак і диригент, автор хорових творів, народився у Глухові (нині Сумської області) у 1751 році:

А) М. Лисенко

Б) Д.Бортнянський

В) Д.Березовський

Г) М.Леонтович

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  

 






01.11 - 5Б

03.11 - 5А

тема: ГОЛОС - МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ, ДАРОВАНИЙ ПРИРОДОЮ

Любі п’ятикласники! Кожен з нас не один раз чув спів інших,  та й самі ми  любимо співати. Через спів люди передають свої почуття, розповідають про свою радість і печаль. Проте  саме  забарвлення людського голосу надає вокальній музиці неповторності й чарівності

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь  урок (натисни  на слова УРОК. ТИСНИ ТУТ, перейди за посиланням). Уважно прочитай матеріал, переглянь відео, познайомся з новою піснею та надішли мені відповіді на тестові запитання до цього уроку: 

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1. Чи завжди пісня має слова?

А) так

Б) ні

2. Як називається пісня без слів?

А) Романс

Б) Вокаліз

В)  А капела

3. Співацькі голоси поділяють за:

А) гучністю

Б) довжиною

В) висотою

4. Обери тільки жіночі голоси:

А) бас

Б) сопрано

В) контральто

Г) тенор

Д) баритон

Е) мецо-сопрано

5. А тепер тільки чоловічі голоси:

А) бас

Б) сопрано

В) контральто

Г) тенор

Д) баритон

Е) мецо-сопрано

6. Обери тільки дитячі голоси:

А) бас

Б) сопрано

В) дискант

Г) тенор

Д) альт

Е) мецо-сопрано

7. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням:

ПАЗЛИ ТУТ

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  

 






18.10 – 5Б, 20.10 – 5А

Тема: ПЕРЕВІР СЕБЕ

Сьогодні на уроці  ми будемо повторювати весь вивчений матеріал – і слухати музику, і виконувати пісні, і відповідати на запитання. А також на вас чекають ребуси, танцювальні і ритмічні хвилинки і, звичайно ж, ПАЗЛИ!

УРОК ТУТ. ТИСНИ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням та виконай ті завдання, які тобі більше подобаються.

БАЖАЮ ГАРНИХ КАНІКУЛ!




11.10 - 5Б

13.10 – 5А

Тема: МЕРЕЖИВО СХІДНИХ МЕЛОДІЙ

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що таке АРАБЕСКА,  послухаємо східну музику та побачимо виконання східних танців

УРОК. ТИСНИ ТУТ


Домашнє завдання: переглянь урок за посиланням, слухай східну музику та виконай пісню, дай відповіді на тестові запитання:

УВАГА, ЗАПИТАННЯ:

1. Арабеска це - 

А) традиційний східний орнамент

 Б) ім'я дівчини

 В) будується на повторенні одного , або кількох фрагментів візерунка

2. Німецький композитор Роберт Шуман "намалював" східний орнамент музичними засобами. І дав назву п'єсі - 

А) Апельсинка

Б) Абрикоска

В) Арабеска 

3. До сімейства східних танців належать - 

А) український

Б) арабський

В) індійський

Г) китайський 

4. Арабські жінки-танцівниці використовують у танці спеціальні атрибути - 

А) помпони

Б) глек, бубен (тамбурин)

В) барабан

Г) сумка 

5. Характерна особливість східних танців - 

А) стрибки

Б) рухливість переважно верхньої частини тіла (рук і пальців, плечей і голови)

В) моталочка

Г) бігунець

6. ЗА БАЖАННЯМ!!!! Скласти пазл за посиланням:

 ПАЗЛ. ТИСНИ ТУТ

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ! 




04.10 - 5Б

06.10 - 5А

тема: НАРОДНА МУЗИКА В ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРІВ

Композитори часто зверталися в своїй творчості до народної музики, використовували народні мелодії, щоб передати свій задум, зміст твору, донести до слухача певну інформацію.

УРОК.ТИСНИ ТУТ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: переглянь урок по посиланню, слухай музику,  співай пісню і надішли мені відповіді на ці тестові запитання:

УВАГА! ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ:

1. З яких основних груп інструментів складається оркестр українських народних інструментів (декілька відповідей)

А) Група смичкових інструментів

Б) Група духових інструментів

В)  Група ударних інструментів

Г)  Група щипкових інструментів

 

2. М.В.Лисенко – український композитор, започаткував жанр:

А) Дитячої рапсодії

Б) Дитячої пісні

В) Дитячої опери

Г) Дитячого балету

 

3. Які інструменти входять до  оркестру К.Орфа (декілька відповідей)

А) флейти

Б) Скрипки

В) Металофони

Г) Трикутники

Д) ксилофони

 

4.    Ксилофон – ударний інструмент з…

А) металевих палочок

Б) скляних пластин

В) Дерев’яних брусочків

 

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ! 


































23.05 - 5Б

25.05 - 5А

тема: ПАНОРАМА МИСТЕЦТВ

УРОК. ТИСНИ ТУТ


https://sway.office.com/tC7vSqYfWo90Jxn7?ref=Link

3 урок


16.05 – 5Б

18.05 – 5А

Тема: КАРНАВАЛ КРОКУЄ КОНТИНЕНТАМИ   


Вітаю вас на уроці  музичного  мистецтва,  де  ми  побуваємо на двох карнавалах – Венеціанському та Бразильському 

УРОК. ТИСНИ ТУТ

Домашнє завдання: уважно переглянь урок за посиланням  із блогу, пограй у гру «КАРНАВАЛ» та склади пазли (за посиланнями)

ГРА КАРНАВАЛ. ТИСНИ ТУТ


 ПАЗЛИ. ТИСНИ ТУТ

відповіді надішли мені на електронну пошту  bilonojkomari@gmail.com

БАЖАЮ УСПІХІВ! ЧЕКАЮ НА ВІДПОВІДІ!  



























  









































 

































































































Немає коментарів:

Дописати коментар